Počet záznamov: 1
Jaký je postkomunistický zákazník?
Názov Jaký je postkomunistický zákazník? Zdrojový dokument Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 4 (1999), s. 20-21. ISSN 1210-4094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá prieskum spotrebiteľský * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské * SVE * výrobky * potraviny Anotácia Výsledky prieskumu porovnania kritérií, podľa ktorých nakupujú spotrebitelia v štátoch strednej a východnej európy. Roly, ktoré zohrávajú v rozhodovacom procese pri nákupe potravín u príslušníkov jednotlivých národov tieto kritériá: akosť a cena výrobku, nutričná hodnota potravín, znalosť a značka výrobku, ekologické vlastnosti, preferencia domácich výrobkov, atraktívny obal, popularita výrobku a reklama. Roly týchto a ďalších kritérií pri nákupe nepotravinárskych výrobkov (doprovodný servis, dizajn). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-6
článok
Počet záznamov: 1