Počet záznamov: 1
Päť univerzálnych definícií marketingu
Názov Päť univerzálnych definícií marketingu Autorské údaje Štefan Rajt Autor Rajt Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 1 (1999), s. 7-8 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh * ponuka * dopyt * koncepcie * postoje * normy Anotácia Marketing a jeho 5 definícií. Marketing vytvára a formuje trh. Marketing - regulátor dopytu. Spôsoby regulácie dopytu. Prvky a štruktúra systému imperatív. Všeobecné a základné imperatívy. Singulárne imperatívy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1