Počet záznamov: 1  

Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu

  1. Názov Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu : Systém AIDA
    Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 2-3 (1999), s. 33-41
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * komunikácia * rozhodovanie * plánovanie * objekty reklamy * prostriedky reklamné * ciele podnikové * tvorba reklamy * náklady * médiá * realizácia obchodná * agentúry * kontrola * inzercia
    AnotáciaReklama ako dôležitý nástroj komunikácie určitého podniku na jeho odbytových trhoch. Funkcie reklamy. Reklamné rozhodnutia. Plánovanie reklamných prostriedkov. Plánovanie nositeľov reklamy. Sezónne vplyvy v oblasti reklamy. Tvorba reklamy. Reklamný jazyk. Argumentácia. Kontrolná fáza v oblasti reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.