Počet záznamov: 1
Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu
Názov Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu : Systém AIDA Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 2-3 (1999), s. 33-41 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * komunikácia * rozhodovanie * plánovanie * objekty reklamy * prostriedky reklamné * ciele podnikové * tvorba reklamy * náklady * médiá * realizácia obchodná * agentúry * kontrola * inzercia Anotácia Reklama ako dôležitý nástroj komunikácie určitého podniku na jeho odbytových trhoch. Funkcie reklamy. Reklamné rozhodnutia. Plánovanie reklamných prostriedkov. Plánovanie nositeľov reklamy. Sezónne vplyvy v oblasti reklamy. Tvorba reklamy. Reklamný jazyk. Argumentácia. Kontrolná fáza v oblasti reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1