Počet záznamov: 1  

Reklama v krajinách Európskej únie

  1. Názov Reklama v krajinách Európskej únie
    Autorské údajeAdriana Pakšiová
    Autor Pakšiová Adriana
    Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 2-3 (1999), s. 43-45
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * Európska únia * agentúry * firmy * médiá * produkty * objekty reklamy * spotrebitelia * marketing
    AnotáciaReklama predstavuje v krajinách Európskej únie jedno z najväčších a najrozvinutejších priemyselných odvetví. V procese reklamy vystupujú tri dôležité prvky: firmy, reklamné agentúry a médiá. Zrozumiteľnosť reklamného jazyka. Proces tvorby a uskutočňovania reklamy v krajinách ES.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.