Počet záznamov: 1  

Športový sponzoring a Internet

  1. Názov Športový sponzoring a Internet
    Autorské údajeJana Ďuričeková
    Autor Ďuričeková Jana
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1999), s. 13. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * šport * propagácia * komunikácia marketingová * internet * stránky webové
    AnotáciaChápanie marketingovej komunikácie v športe. Vzťah medzi propagáciou športového subjektu a marketingovou komunikáciou firmy - sponzora. Internet a športová komunikácia. Sponzorovanie cez WWW. Nevýhody Internetu pri marketingovej komunikácii v športe.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.