Počet záznamov: 1  

Čas pre lobing?

  1. Názov Čas pre lobing?
    Preklad názvuTime for lobbying?
    Autorské údajeJuraj Droba
    Autor Droba Juraj
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1999), s. 14. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá lobizmus * nástroje marketingové * práca s verejnosťou * USA * skupiny neformálne * záujmy ekonomické * etika * Slovensko
    AnotáciaRozdielne chápanie pojmu lobing, lobizmus u nás a v zahraničí. V zahraničí sa pod pojmom lobing rozumie legitímny nástroj marketingovej komunikácie. Využívanie lobingu v USA. Korporatívny lobing. Oblasť Public Affairs alebo Government Affairs. Legitímnosť lobingu na Slovensku. Príklad konkrétnej aktivity pre klienta ARAL. Budúcnosť lobingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.