Počet záznamov: 1
Cestovné kancelárie si čoraz viac uvedomujú dôležitosť korektného prístupu k zákazníkom
Názov Cestovné kancelárie si čoraz viac uvedomujú dôležitosť korektného prístupu k zákazníkom Autorské údaje Ľudmila Novacká Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 9, č. 15 (14. apríla 1999), s. 23A. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * zákazníci * ochrana spotrebiteľa * zmluvy * ceny * reklamácie * Slovensko Anotácia Ochrana zákazníka v cestovnom ruchu vychádza zo zákonnej úpravy ochrany spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. Tri základné dimenzie ochrany. Základom ochrany sú zmluvy s dodávateľmi služieb. Možnosti a podmienky reklamácie. Zmeny cien. Sankcie voči nedisciplinovaným zákazníkom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-20
článok
Počet záznamov: 1