Počet záznamov: 1  

Cestovné kancelárie si čoraz viac uvedomujú dôležitosť korektného prístupu k zákazníkom

  1. Názov Cestovné kancelárie si čoraz viac uvedomujú dôležitosť korektného prístupu k zákazníkom
    Autorské údajeĽudmila Novacká
    Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 9, č. 15 (14. apríla 1999), s. 23A. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * zákazníci * ochrana spotrebiteľa * zmluvy * ceny * reklamácie * Slovensko
    AnotáciaOchrana zákazníka v cestovnom ruchu vychádza zo zákonnej úpravy ochrany spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. Tri základné dimenzie ochrany. Základom ochrany sú zmluvy s dodávateľmi služieb. Možnosti a podmienky reklamácie. Zmeny cien. Sankcie voči nedisciplinovaným zákazníkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.