Počet záznamov: 1  

Prieskumy trhu v kurze

  1. Názov Prieskumy trhu v kurze
    Autorské údajeMartin Augustín
    Autor Augustín Martin
    Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 4 (1999), s. 49. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum trhu * prieskum spotrebiteľský * výskum trhu * analýza trhu * služby * agentúry * metódy výskumu * Slovensko * GfK Slovakia
    AnotáciaSlužby agentúr na prieskum trhu. Dva základné typy výskumu: Omnibus a Market & Media & Lifestyle. Metodika výskumu trhu u spotrebiteľov. Ciele výskumu. Kontinuálny prieskum trhu agentúry GfK Slovakia prostredníctvom tzv. Panelu domácností. Systém získavania informácií pre Panel domácností. Využitie údajov z tohto prieskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.