Počet záznamov: 1
Získávání nových trhů
Názov Získávání nových trhů . 6. Jak vybrat formu uplatnění v cílové zemi Autorské údaje Alfons Kachlík, Hana Kachlíková Autor Kachlík Alfons Spoluautori Kachlíková Hana Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 4 (Duben 1999), s. 10-14. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.56 - Zahraničnoobchodný styk Heslá vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * opatrenia * výroba tovaru * predaj * sprostredkovatelia * zástupcovia obchodní * polovýrobky * distribúcia * franšíza * predaj licencií * partneri obchodní Anotácia Piata etapa: príprava vstupu na zahraničný trh. Opatrenia vnútri podniku a na cieľovom trhu zamerané na výrobu a dodávku výrobkov podľa potrieb budúcich zákazníkov. Šesť variánt uplatnenia sa na cieľovom trhu: predaj výrobkov z vlastnej tuzemskej produkcie, výroba v dovozovej krajine, dodávky polotovarov a finalizácia výrobkov v cieľovej krajine, výroba v cieľovej krajine iným výrobcom a vlastná distribúcia, využitie franšízy, nepriame uplatnenie na trhu formou predaja vlastnej licencie. Vytvorenie profilu pre vyhľadanie vhodného partnera. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1