Počet záznamov: 1  

Marketingový program

  1. Názov Marketingový program . 8. Kalkulace marží
    Autorské údajeJan Urbánek
    Autor Urbánek Jan
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 8, č. 4 (Duben 1999), s. 14-16. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * tvorba cien * kalkulácia cenová * ceny * ceny ponukové * ceny vývozné * prirážky cenové
    AnotáciaDruhy marží: cenové, obratové, ziskové a marže na variabilné náklady. Výpočty pre stanovenie marží. Príklady výpočtu percentového počtu cenovej a ziskovej marže. Vzorce pre výpočet ponukovej ceny a prirážky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.