Počet záznamov: 1  

Cenové stratégie ako nástroj podnikania firiem

  1. Názov Cenové stratégie ako nástroj podnikania firiem : likvidácia konkurencie je nezlučiteľná s trhovým hospodárstvom
    Autorské údajeMichal Oláh
    Autor Oláh Michal
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 7, č. 85 (5. mája 1999), s. 8. - Bratislava : Ecopress, 1999. ISSN 1335-4701
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá tvorba cien * ceny * stratégia marketingová * diferenciácia cenová * politika cenová * konkurencieschopnosť * vyrovnanie cenové
    AnotáciaÚčelnejšie využitie cenových stratégií vrcholovým manažmentom firiem. Prémiová, podporná, odčerpávajúca a prieniková cenová stratégia. Cenová diferenciácia. Spôsoby využitia cenovej diferenciácie. Vzájomné prepojenie cenovo-politického vyrovnania a cenovej a sortimentnej politiky firmy. Problematika spodnej hodnoty ceny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 66-130

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.