Počet záznamov: 1
Cenové stratégie ako nástroj podnikania firiem
Názov Cenové stratégie ako nástroj podnikania firiem : likvidácia konkurencie je nezlučiteľná s trhovým hospodárstvom Autorské údaje Michal Oláh Autor Oláh Michal Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 7, č. 85 (5. mája 1999), s. 8. - Bratislava : Ecopress, 1999. ISSN 1335-4701 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá tvorba cien * ceny * stratégia marketingová * diferenciácia cenová * politika cenová * konkurencieschopnosť * vyrovnanie cenové Anotácia Účelnejšie využitie cenových stratégií vrcholovým manažmentom firiem. Prémiová, podporná, odčerpávajúca a prieniková cenová stratégia. Cenová diferenciácia. Spôsoby využitia cenovej diferenciácie. Vzájomné prepojenie cenovo-politického vyrovnania a cenovej a sortimentnej politiky firmy. Problematika spodnej hodnoty ceny. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 66-130
článok
Počet záznamov: 1