Počet záznamov: 1  

Podpora prodeje, pokrok ve spojení účinku i akce

  1. Názov Podpora prodeje, pokrok ve spojení účinku i akce
    Autorské údajeMichaela Krešlová
    Autor Krešlová Michaela
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 4 (1999), s. 54. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podpora predaja * marketing * reklama * kampane reklamné * propagácia * kreativita * výrobky * spotrebitelia * imidž
    AnotáciaFenomén podpory predaja v súčasnosti. Spôsoby podpory predaja. Dôraz pri podpore predaja treba klásť na to, aby "on pack" (kreativita produktov) výrobku korešpondoval s jeho imidžom. Rozšírenie podpory predaja o tzv. spoločenské kampane.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 3-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.