Počet záznamov: 1
Efekt pozitivního postoje k reklamě
Názov Efekt pozitivního postoje k reklamě Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 4 (1999), s. 48-49. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * kampane reklamné * tvorba reklamy * psychológia reklamy * motivácia * nákup * propagácia Anotácia Zásady konštrukcie reklamy na zlepšenie jej účinnosti. Matrica vypracovaná reklamnou agentúrou FCB operujúca na základe štyroch typov reklamy. Matrica Rossitera-Percyho a jej zásady tvorby a hodnotenia reklamy. Použitie informačnej a transformačnej motivácie v reklame pri nakupovaní s malou alebo veľkou zaangažovanosťou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 3-7
článok
Počet záznamov: 1