Počet záznamov: 1  

Efekt pozitivního postoje k reklamě

  1. Názov Efekt pozitivního postoje k reklamě
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 4 (1999), s. 48-49. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * tvorba reklamy * psychológia reklamy * motivácia * nákup * propagácia
    AnotáciaZásady konštrukcie reklamy na zlepšenie jej účinnosti. Matrica vypracovaná reklamnou agentúrou FCB operujúca na základe štyroch typov reklamy. Matrica Rossitera-Percyho a jej zásady tvorby a hodnotenia reklamy. Použitie informačnej a transformačnej motivácie v reklame pri nakupovaní s malou alebo veľkou zaangažovanosťou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 3-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.