Počet záznamov: 1  

Reklamní trh na Slovensku hlásí nárůst o 19 proc.

  1. Názov Reklamní trh na Slovensku hlásí nárůst o 19 proc.
    Autorské údajePavel Hapák
    Autor Hapák Pavel
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 4 (1999), s. 58. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * trh * výdavky * médiá * prognózy * rast hospodársky * Slovensko
    AnotáciaVýdavky na reklamu na Slovensku za rok 1998 a porovnanie s rokom 1997. Štruktúra výdavkov na reklamu. Vzájomné previazanie vývoja reklamného trhu a hospodárstva Slovenska. Prognóza vývoja reklamného trhu SR do roku 2003.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 3-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.