Počet záznamov: 1  

Kvalita bankových služieb a komunikácia

  1. Názov Kvalita bankových služieb a komunikácia
    Preklad názvuQuality of banking services and communication
    Autorské údajeEleonóra Veresová
    Autor Veresová Eleonóra
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 7, č. 5 (Máj 1999), s. 11-14. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1999. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * služby bankové * kvalita * reklama * podpora predaja * práca s verejnosťou * predaj
    AnotáciaVplyv na posúdenie kvality služieb má komunikácia. Základ systému marketingovej komunikácie tvoria štyri spôsoby komunikácie: reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.