Počet záznamov: 1  

Telemarketing a nové technológie call centier

  1. Názov Telemarketing a nové technológie call centier
    Autorské údajeJaroslava Dzugasová
    Autor Dzugasová Jaroslava
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 5 (Máj 1999), s. 14. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá telemarketing * komunikácia marketingová * firmy * objednávky * technológie komunikačné * nástroje marketingové * zákazníci
    AnotáciaTelemarketing ako základný nástroj marketingovej komunikácie. Telemarketingové oddelenia. Špecializované call centrá (CC) - obsluhy volaní, ktoré slúžia na hromadné spracovanie hovorov. Technológie call centier. Automatická distribúcia volaní - ACD. Systém dohľadu nad volaniami a ich správy - CMS. Systém CTI - systém prepojenia telekomunikačnej a výpočtovej techniky. Systémy IVR a WI. Prevádzkovanie call centier na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.