Počet záznamov: 1  

Cenová politika firmy má viesť k prosperite

  1. Názov Cenová politika firmy má viesť k prosperite
    Autorské údajeMichal Oláh
    Autor Oláh Michal
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 9, č. 24 (16. júna 1999), s. 20A. - Bratislava : TREND Holding, spol. s r.o., 1999. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * politika cenová * firmy * transformácia * legislatíva * Slovensko
    AnotáciaNedôsledné dodržiavanie princípov trhového hospodárstva v praxi. Krízový stav slovenského hospodárstva a materiály vlády na riešenie tohto stavu. Azda najcitlivejšou ekonomickou kategóriou sú ceny. Každá firma by mala postupovať v súlade s pravidlami trhovej ekonomiky a platnou legislatívou. Potreba firemnej cenovej politiky. Stanovenie ekonomických cieľov firmy. Rešpektovanie finančných obmedzení firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.