Počet záznamov: 1  

Získávání nových trhů

  1. Názov Získávání nových trhů . 7. Jak vyhledat vhodné obchodní partnery
    Autorské údajeAlfons Kachlík, Hana Kachlíková
    Autor Kachlík Alfons
    Spoluautori Kachlíková Hana
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 5 (Květen 1999), s. 10-13. - Praha : QplusQ, 1999. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.56 - Zahraničnoobchodný styk
    Heslá vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * partneri obchodní * metódy * vyjednávanie * rozhodovanie * metódy rozhodovania
    AnotáciaŠiesta etapa: budovanie predajnej siete. Základné metódy vyhľadávania obchodných partnerov. Metóda push, metóda pull. Vyhodnotenie dôjdených odpovedí a návrhov, ďalší postup. Príprava na osobné stretnutie s potenciálnym obchodným partnerom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.