Počet záznamov: 1  

Marketingový program

  1. Názov Marketingový program . 9. Marže a finanční výkazy
    Autorské údajeJan Urbánek
    Autor Urbánek Jan
    Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 5 (Květen 1999), s. 13-14. - Praha : QplusQ, 1999. ISSN 1210-4531
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * tvorba cien * kalkulácia cenová * ceny * výsledok hospodársky * zisk * obrat obchodný
    AnotáciaObratová marža. Zvyšovanie predajného obratu. Vplyv zmeny zásob na hospodársky výsledok - tabuľky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.