Počet záznamov: 1  

Firemný dizajn - vizuálna prezentácia identity firmy

  1. Názov Firemný dizajn - vizuálna prezentácia identity firmy
    Autorské údajeMatej Jaššo
    Autor Jaššo Matej
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 7, č. 126 (1. júla 1999). - Bratislava : Ecopress, 1999. ISSN 1335-4701
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * dizajn * logo * komunikácia marketingová * propagácia * zákazníci
    AnotáciaCorporate design (firemný dizajn) ako jeden zo základných pilierov firemnej identity. Zameranie vizuálnej prezentácie firmy. Neverbálna komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom loga firmy. Význam firemného dizajnu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 66-130

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.