Počet záznamov: 1  

Rozhlas a televize jako reklamní média

  1. Názov Rozhlas a televize jako reklamní média
    Zdrojový dokument Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 7-8 (1999), s. 48. - : České a slovenské odborné nakladatelství Praha, 1999. ISSN 1210-4094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * techniky reklamné * médiá * rozhlas * televízia
    AnotáciaEfektivita rozhlasovej a televíznej reklamy. Odlišnosti medzi rozhlasovou a televíznou reklamou. Ako a pri akej príležitosti sa má firma obrátiť na mediálnu reklamu. Obľúbenosť jednotlivých médií v ČR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.