Počet záznamov: 1
Marketingový program
Názov Marketingový program . 10. Rabatový systém: podpora prodeje a vývozu Autorské údaje Jan Urbánek Autor Urbánek Jan Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 6 (Červen 1999), s. 13-14. - Praha : QplusQ, 1999. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * rabat * rozpočty * náklady variabilné * štúdie prípadové * kalkulácia cenová * tržby Anotácia Prípadová štúdia udržania sa na vývozných trhoch prostredníctvom prepracovaného marketingového mixu. Príklad rabatového systému a rozpočtu tržieb fiktívnej firmy pre rakúsky trh. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1