Počet záznamov: 1  

Smery riadenia a marketingu v poľskom cestovnom ruchu

  1. Názov Smery riadenia a marketingu v poľskom cestovnom ruchu
    Preklad názvuThe Trends of management and marketing in tourism in Poland
    Autorské údajeJanusz Feczko
    Autor Feczko Janusz
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 32, č. 2 (1999), s. 94-103. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 1999. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * Poľsko * manažment * marketing * služby * dopyt * ponuka
    AnotáciaRozvoj cestovného ruchu v Poľsku. Kvalita regionálneho investičného dopytu. Základné ciele európskej integrácie v rámci EÚ predpokladajú slobodný pohyb kapitálu, tovarov a ľudí. Potreba zmeny materiálnej základne cestovného ruchu v Poľsku. Trendy riadenia marketingu v praxi. Kvalita pracovníkov cestovného ruchu - určujúci činiteľ jeho úspechu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.