Počet záznamov: 1
Smery riadenia a marketingu v poľskom cestovnom ruchu
Názov Smery riadenia a marketingu v poľskom cestovnom ruchu Preklad názvu The Trends of management and marketing in tourism in Poland Autorské údaje Janusz Feczko Autor Feczko Janusz Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 32, č. 2 (1999), s. 94-103. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 1999. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * Poľsko * manažment * marketing * služby * dopyt * ponuka Anotácia Rozvoj cestovného ruchu v Poľsku. Kvalita regionálneho investičného dopytu. Základné ciele európskej integrácie v rámci EÚ predpokladajú slobodný pohyb kapitálu, tovarov a ľudí. Potreba zmeny materiálnej základne cestovného ruchu v Poľsku. Trendy riadenia marketingu v praxi. Kvalita pracovníkov cestovného ruchu - určujúci činiteľ jeho úspechu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-4
článok
Počet záznamov: 1