Počet záznamov: 1
Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku
Názov Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku Zdrojový dokument Poradca. Č. 12-13 (1999), s. 290-310. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1999. ISSN 1335-1583 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * riadenie podnikové * štúdie prípadové * štruktúra organizačná * systémy informačné * útvary podnikové * výskum podnikový * zabezpečenie organizačné * zabezpečenie informačné * METIS * systémy informačné marketingové Anotácia Identifikácia kľúčových problémov slovenského marketingu a možnosti ich riešenia. Prípadová štúdia P-OBCHOD s.r.o. Organizačné usporiadanie marketingových a obchodných činností. Cieľové riešenie organizačného usporiadania marketingových a obchodných činností. Marketingový informačný systém. Podporné projekty zavádzania marketingu do praxe. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 9-13
článok
Počet záznamov: 1