Počet záznamov: 1  

Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku

  1. Názov Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku
    Zdrojový dokument Poradca. Č. 12-13 (1999), s. 290-310. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1999. ISSN 1335-1583
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie podnikové * štúdie prípadové * štruktúra organizačná * systémy informačné * útvary podnikové * výskum podnikový * zabezpečenie organizačné * zabezpečenie informačné * METIS * systémy informačné marketingové
    AnotáciaIdentifikácia kľúčových problémov slovenského marketingu a možnosti ich riešenia. Prípadová štúdia P-OBCHOD s.r.o. Organizačné usporiadanie marketingových a obchodných činností. Cieľové riešenie organizačného usporiadania marketingových a obchodných činností. Marketingový informačný systém. Podporné projekty zavádzania marketingu do praxe.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 9-13

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.