Počet záznamov: 1
Marketingové prostredie firmy
Názov Marketingové prostredie firmy : ako sa vyhnúť rizikám a využiť príležitosti trhu Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 6, č. 7-8 (Júl-august 1999), s. 8-9. - Bratislava : PEREXIS, 1999 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * mikromarketing * makromarketing * podnik * dodávatelia * trh * konkurencia * riadenie podnikové Anotácia Marketingové makroprostredie a mikroprostredie. Ekonomické, demografické, politicko-právne, kultúrne, technické a prírodné prvky marketingového makroprostredia. Prvky mikroprostredia: firma, dodávatelia, sprostredkovatelia, trhy, konkurenti a verejnosť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-8
článok
Počet záznamov: 1