Počet záznamov: 1  

Ďalšia globalizácia obchodu

  1. Názov Ďalšia globalizácia obchodu
    Autorské údajeSabine Hedewig-Mohr, Ľubomír Drahovský
    Autor Hedewig-Mohr Sabine
    Spoluautori Drahovský Ľubomír
    Zdrojový dokument Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 9 (1999), s. 12-14. - : České a slovenské odborné nakladatelství Praha, 1999. ISSN 1210-4094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * supermarkety * spoločnosti nadnárodné * Slovensko * trh vnútorný * siete obchodné * Tesco * Billa * Delvita * Makro * Obi * Globus * Carrefour * Rema 1000 * Baumax * investori * obchod * globalizácia * reťazce obchodné
    AnotáciaExpanzia zahraničných obchodných investorov na Slovensko - silná konkurencia pre domácich obchodníkov. Hlavný dôvod novej situácie v slovenskom obchode. Posledný vývoj na Slovensku pozitívny pre investorov. Stratégie reťazcov Tesco, Carrefour, Kaufland a Globus v slovenskom obchodnom prostredí. Očakávané zmeny súvisiace so vstupom spoločnosti Makro na Slovensko. Pozície už etablovaných supermarketov Delvita, DM, Billa, Rema1000 a Baumax na slovenskom trhu. Plán expanzie nemeckých predajní Obi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.