Počet záznamov: 1  

Veltrhy mají budoucnost v komunikačním mixu

  1. Názov Veltrhy mají budoucnost v komunikačním mixu
    Preklad názvuFairs have their future in communication mix
    Autorské údajeVáclav Svoboda
    Autor Svoboda Václav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 10, č. 3 (1999), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 1999. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslá veľtrhy * komunikácia marketingová * imidž
    AnotáciaVývojové trendy veľtrhov s ohľadom na ich účinnosť v komunikačnom mixe. Veľtrhy sa presadzujú v business-to-business - v obchode medzi podnikmi. Nástroje komunikačného mixu. Postavenie a efektívnosť veľtrhov
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.