Počet záznamov: 1  

Telekomunikační služby jako zdroj inovací pro obchod a marketing

  1. Názov Telekomunikační služby jako zdroj inovací pro obchod a marketing
    Preklad názvuTelecommunication services as the source for trade and marketing
    Autorské údajeKarel Tomášek
    Autor Tomášek Karel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 10, č. 3 (1999), s. 19-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 1999. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá telekomunikácie * služby * obchod * marketing * inovácia * dopyt * obchod elektronický * internet
    AnotáciaSféra telekomunikácií predstavuje v súčasnosti hyperaktívne odvetvie ekonomiky. Najvýznamnejšie zložky súčasného rozvoja telekomunikácií: - rádiové spojenie, virtuálne podnikové siete, prelínanie telekomunikačnej siete do siete energetickej. Dopyt po multimediálych službách. Formy internetového obchodu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.