Počet záznamov: 1  

BMW - emóciám patrí budúcnosť

  1. Názov BMW - emóciám patrí budúcnosť
    Autorské údajeMartin Mazág
    Autor Mazág Martin
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 10 (Október 1999), s. 25. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá komunikácia marketingová * značky výrobné * BMW * automobily * identita podniková * reklama * kampane reklamné
    AnotáciaNová filozofia komunikácie značky BMW. Nová reklamná koncepcia pre BMW. reklamná kampaň, vychádzajúca z novej filozofie corporate identity. Použitie emocionality v komunikácii značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.