Počet záznamov: 1
BMW - emóciám patrí budúcnosť
Názov BMW - emóciám patrí budúcnosť Autorské údaje Martin Mazág Autor Mazág Martin Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 10 (Október 1999), s. 25. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá komunikácia marketingová * značky výrobné * BMW * automobily * identita podniková * reklama * kampane reklamné Anotácia Nová filozofia komunikácie značky BMW. Nová reklamná koncepcia pre BMW. reklamná kampaň, vychádzajúca z novej filozofie corporate identity. Použitie emocionality v komunikácii značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 7-12
článok
Počet záznamov: 1