Počet záznamov: 1  

Kino je médium mladých

  1. Názov Kino je médium mladých
    Autorské údajeNataša Batíková
    Autor Batíková Nataša
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 10 (Október 1999), s. 26-27. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * film * mládež * agentúry * Arcona * Pepsi-Cola SR, s.r.o. * prostriedky reklamné * komunikácia marketingová * Česko * Slovensko
    AnotáciaKino ako obľúbený prostriedok reklamy pre tých, ktorí vyrábajú produkty pre mladých. Kinoreklama v slovenských podmienkach. Spoločnosti, ktoré ponúkajú ako sprostredkovateľa reklamy filmové plátno. Dĺžka reklamy a ceny. Výhody a nevýhody uplatňovania kinoreklamy v Česku a na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.