Počet záznamov: 1  

Firemný imidž - zrkadlo firmy

  1. Názov Firemný imidž - zrkadlo firmy
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 7, č. 227 (25. novembra 1999). - Bratislava : Ecopress, 1999. ISSN 1335-4701
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * kultúra podniková * marketing * identita podniková * stratégia podniková * kvalita
    AnotáciaTeoretické vymedzenie pojmu imidž. Firemná identita (Corporate Identity) a firemný imidž (Corporate Image), ich vzájomný vzťah. Diagnostika imidžu. Tvorba a implementácia. Prostriedky tvorby.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 196-252

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.