Počet záznamov: 1
Ako zmeniť imidž mesta
Názov Ako zmeniť imidž mesta Autorské údaje Sáša Petrovická Autor Petrovická Sáša Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1999), s. 19. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * mestá * Jacksonville * imidž * programy * propagácia * komunikácia marketingová * rozvoj územný Anotácia Marketingovo-komunikačný program, pripravený na budovanie imidžu mesta Jacksonville ako inšpiratívny model strategického budovania vzťahov s verejnosťou. Zmena imidžu krajiny, vytvorenie podmienok pre investície a rozvoj oblasti. Kampaň pre mesto. Úloha obchodnej komory pri podpore malého a stredného podnikania v regióne. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 7-12
článok
Počet záznamov: 1