Počet záznamov: 1  

Ako zmeniť imidž mesta

  1. Názov Ako zmeniť imidž mesta
    Autorské údajeSáša Petrovická
    Autor Petrovická Sáša
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 11 (November 1999), s. 19. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * mestá * Jacksonville * imidž * programy * propagácia * komunikácia marketingová * rozvoj územný
    AnotáciaMarketingovo-komunikačný program, pripravený na budovanie imidžu mesta Jacksonville ako inšpiratívny model strategického budovania vzťahov s verejnosťou. Zmena imidžu krajiny, vytvorenie podmienok pre investície a rozvoj oblasti. Kampaň pre mesto. Úloha obchodnej komory pri podpore malého a stredného podnikania v regióne.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.