Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské preferencie a ich aplikácia v marketingovej stratégii poistného trhu

  1. Názov Spotrebiteľské preferencie a ich aplikácia v marketingovej stratégii poistného trhu
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Eva Kafková, Zlatica Palenčíková
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Kafková Eva EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Palenčíková Zlatica
    Zdrojový dokument Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 4, č. 1 (1998), s. 5-7. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 1998. ISSN 1335-1044
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá trh poistný * poisťovne * služby * stratégia marketingová * preferencie spotrebiteľské * výskum trhu * Košický kraj * Prešovský kraj
    AnotáciaRozvoj poistného trhu na Slovensku od r. 1992. Počet etablovaných poisťovní. Konkurenčné aktivity a marketingové koncepcie v poisťovníctve. Výsledky marketingového výskumu, ktorých cieľom bolo naznačiť momentálne preferencie poistných inštitúcií a ich produktov, vyjadrenie postojov respondentov k službám poisťovní a hľadiská pri výbere poisťovne. Výskum bol realizovaný na vzorke respondentov Košického a Prešovského kraja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.