Počet záznamov: 1  

Strategický marketing

  1. Názov Strategický marketing . (2.)
    Autorské údajeGustav Tomek, Věra Vávrová
    Autor Tomek Gustav
    Spoluautori Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 7, č. 11 (Listopad 1999), s. 10. - Praha : Economia, 1999. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * plánovanie strategické * plánovanie operatívne * plánovanie podnikové * rozhodovanie strategické * stratégia podniková
    AnotáciaStratégia znamená prechod od danej skutočnosti k žiaducej. Tri scenáre strategického rozhodovania o budúcnosti podniku. Typy tvorcu stratégie. Proces analyzovania trhových a podnikových skutočností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.