Počet záznamov: 1
Cena ako trhový nástroj
Názov Cena ako trhový nástroj Autorské údaje Júlia Lipianska Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 12 (1999), s. 58. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá tvorba cien * nástroje marketingové * marketing mix * stimulácia cenová * kvalita výrobkov Anotácia Základné funkcie ceny. Cena patrí medzi silné marketingové stimuly. Cena ako súčasť marketingového mixu. Propagačná cenotvorba. Vplyv ceny na správanie spotrebiteľa. Vzťah ceny a kvality výrobku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 7-12
článok
Počet záznamov: 1