Počet záznamov: 1  

Cena ako trhový nástroj

  1. Názov Cena ako trhový nástroj
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 12 (1999), s. 58. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá tvorba cien * nástroje marketingové * marketing mix * stimulácia cenová * kvalita výrobkov
    AnotáciaZákladné funkcie ceny. Cena patrí medzi silné marketingové stimuly. Cena ako súčasť marketingového mixu. Propagačná cenotvorba. Vplyv ceny na správanie spotrebiteľa. Vzťah ceny a kvality výrobku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.