Počet záznamov: 1  

Využívaní direct marketingu v praxi

  1. Názov Využívaní direct marketingu v praxi
    Preklad názvuThe Utilization of direct marketing in practice
    Autorské údajePavel Šmejkal
    Autor Šmejkal Pavel
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 11 (1999), s. 16-17. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * nástroje marketingové * prieskum podnikateľský * direct mailing * internet * podpora predaja * telemarketing * komunikácia marketingová * adresnosť reklamy
    AnotáciaVýsledky prieskumu zameraného na skúsenosti odborníkov s využívaním direct marketingových nástrojov. Preferované spôsoby komunikácie firiem s cieľovými skupinami spotrebiteľov. Spôsoby využívania adresných mailov, webových stránok a podpory predaja u českých firiem. Názory opýtaných na výhody a nevýhody direct marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 8-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.