Počet záznamov: 1  

Logo - symbol, signál, značka

  1. Názov Logo - symbol, signál, značka
    Autorské údajeMichaela Jandová
    Autor Jandová Michaela
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 12 (1999), s. 13. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá logo * známky ochranné * symboly * identita podniková * psychológia reklamy * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaDefinícia loga. Logo v sebe koncentruje emócie a informácie. Psychologické účinky rôznych typov loga.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 8-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.