Počet záznamov: 1  

Cena ako nákupná informácia

  1. Názov Cena ako nákupná informácia
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 1 (2000), s. 43. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * tvorba cien * kvalita výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * pohyby cenové * tovar
    AnotáciaVplyv ceny na rozhodovanie spotrebiteľa. Využitie ceny z psychologického hľadiska. Vzájomný vzťah ceny a kvality výrobku vo vnímaní zákazníka. Druhy tovaru, pri ktorých by zákazník nemal klásť prehnaný dôraz na ich cenu. Ako účinne kombinovať cenu a kvalitu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.