Počet záznamov: 1  

Ignis - od taktiky k stratégii

  1. Názov Ignis - od taktiky k stratégii
    Autor
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 11. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky výrobné * Ignis * Wirlpool * kampane reklamné * predmety spotreby dlhodobej * marketing * komunikácia marketingová
    AnotáciaZnačka Ignis sa stáva strategickou značkou spoločnosti Wirlpool Slovakia. Reklamná televízna kampaň značky Ignis. Štvorročná história značky Ignis na Slovensku. Oslovenie cieľovej skupiny slovenských spotrebiteľov. Vývoj znalosti značiek Ignis a Wirlpool.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.