Počet záznamov: 1  

Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing

  1. Názov Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing . 1.
    Autorské údajeJan Faltys
    Autor Faltys Jan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 23. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie automatizované * systémy automatické * technika riadenia * modelovanie * modelovanie systémov riadiacich * vstupy * marketing priamy
    AnotáciaPohľad na podnikateľské subjekty ako na systém automatického riadenia a na možnosti úspešnej regulácie týchto systémov v súvislosti s priamym marketingom. Teória automatizovaného riadenia ako vedecká disciplína. Regulačné obvody. Logika regulácie. Vlastná firma ako model.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.