Počet záznamov: 1  

Globálne mediálne trhy

  1. Názov Globálne mediálne trhy
    Autorské údajeDan Köppl
    Autor Köppl Dan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 78-79. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá médiá * globalizácia * reklama * agentúry * trh * rozhlas * televízia * koncerny * krajiny vyspelé * SVE
    AnotáciaPríčiny, dôsledky a aktuálny vývoj globalizácie na mediálnych trhoch. Mediálne koncerny. Hlavné kritériá podľa ktorých sa mediálne domy rozhodujú. Výklad termínu mediálne domy. Sila jednotlivých reklamných trhov ako významný faktor ovplyvňujúci rozhodovanie zahraničných koncernov. Najväčší zadávatelia reklamy v západnej a vo východnej Európe. Globálna televízia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.