Počet záznamov: 1
Globálne mediálne trhy
Názov Globálne mediálne trhy Autorské údaje Dan Köppl Autor Köppl Dan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 78-79. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá médiá * globalizácia * reklama * agentúry * trh * rozhlas * televízia * koncerny * krajiny vyspelé * SVE Anotácia Príčiny, dôsledky a aktuálny vývoj globalizácie na mediálnych trhoch. Mediálne koncerny. Hlavné kritériá podľa ktorých sa mediálne domy rozhodujú. Výklad termínu mediálne domy. Sila jednotlivých reklamných trhov ako významný faktor ovplyvňujúci rozhodovanie zahraničných koncernov. Najväčší zadávatelia reklamy v západnej a vo východnej Európe. Globálna televízia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 7-12
článok
Počet záznamov: 1