Počet záznamov: 1  

Imidž ako súčasť kultúry organizácie

  1. Názov Imidž ako súčasť kultúry organizácie
    Preklad názvuPersonality as a part of corporate culture
    Autorské údajeJana Holúbeková
    Autor Holúbeková Jana
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 1 (Január 2000), s. 16-17. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * kultúra podniková * správanie sociálne * zamestnanci * vzdelávanie ďalšie * NBS Bratislava * banky
    AnotáciaZamestnanci NBS pri výkone svojej pozície reprezentujú nielen seba, ale i celú organizáciu. Základné činitele úspešnej reprezentácie: odborné vedomosti a zručnosti, pohotovosť myslenia a kultivovanosť vyjadrovania. Nemalý význam má náležité správanie a sebaisté vystupovanie podľa zásad spoločenského styku. Problematika spoločenského správania vrátane úpravy zovňajšku (celkového imidžu) je súčasťou obsahovej náplne viacerých vzdelávacích podujatí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2000: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.