Počet záznamov: 1  

Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov

  1. Názov Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov
    Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 8-9 (1999), s. 159-162. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1999
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * tvorba cien * politika cenová * výrobky * kalkulácia cenová * odbyt * náklady a ceny * trh * marketing * manažment
    AnotáciaCenová politika medzinárodne úspešných podnikov. Faktory vplyvu medzinárodnej cenovej politiky. Centrálne a decentrálne riadená cenová politika. Možnosti voľby v cenovej politike. Pružná cenová politika. Rigídna cenová politika. Dynamická cenová politika. Praktická prevodová cenová politika.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.