Počet záznamov: 1
Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov
Názov Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 8-9 (1999), s. 159-162. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1999 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * tvorba cien * politika cenová * výrobky * kalkulácia cenová * odbyt * náklady a ceny * trh * marketing * manažment Anotácia Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov. Faktory vplyvu medzinárodnej cenovej politiky. Centrálne a decentrálne riadená cenová politika. Možnosti voľby v cenovej politike. Pružná cenová politika. Rigídna cenová politika. Dynamická cenová politika. Praktická prevodová cenová politika. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1