Počet záznamov: 1  

Kvalita ako dôležitý marketingový aspekt v činnosti poisťovne

  1. Názov Kvalita ako dôležitý marketingový aspekt v činnosti poisťovne
    Autorské údajeAnton Korauš
    Autor Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Zdrojový dokument Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 10 (1999), s. 173a-173e. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1999
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá poisťovne * poisťovne komerčné * poistenie * produkty * služby * marketing * marketing interaktívny * poistné * propagácia * podpora predaja * prieskum trhu
    AnotáciaHlavná úloha marketingu je vytvoriť pre firemný produkt na trhu výhodnú trhovú pozíciu prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov. Poistenie ako produkt poisťovne. Cena poistných produktov. Výpočet poistného. Distribúcia poistných produktov viaccestným marketingom. Využívanie priameho marketingu v poisťovníctve. Ciele propagačnej činnosti prostredníctvom jej nástrojov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.