Počet záznamov: 1  

Franchising jako metoda umožňující zefektivnění podnikatelského konceptu

  1. Názov Franchising jako metoda umožňující zefektivnění podnikatelského konceptu
    Preklad názvuFranchising as a method supporting highly efficient business concept
    Autorské údajeLenka Turnerová
    Autor Turnerová Lenka
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 47, č. 5 (1999), s. 759-774. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1999. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá franchising * pojmy * metódy * výroba * maloobchod * veľkoobchod * marketing * financovanie * diverzifikácia * výber pracovníkov * Česko
    AnotáciaFranchising ako obchodná metóda. Metóda priameho a nepriameho franchisingu. Rôzne kategórie franchisingu zahŕňajú všetky úrovne reťazca od výrobcu až po zákazníka. Franchising: nástroj marketingu, prostriedok expanzie, nástroj financovania, pomáha pri riešení personálnych problémov. Franchising a diverzifikácia. Podmienky pre franchising v ČR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.