Počet záznamov: 1  

Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing II.

  1. Názov Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing II.
    Autorské údajeJan Faltys
    Autor Faltys Jan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 2000), s. 13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * väzba spätná * zákazníci * modelovanie * riadenie automatizované * komunikácia marketingová
    AnotáciaPohľad na podnikateľské subjekty ako na systém automatického riadenia v súvislosti s priamym marketingom. Modelovanie za pomoci samotnej spoločnosti. Vytvorenie interaktívnej spätnej väzby s každým zákazníkom. Budovanie systémov marketingovej komunikácie. Schéma regulovanej spätnej väzby v marketingovej komunikácii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.