Počet záznamov: 1
Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing II.
Názov Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing II. Autorské údaje Jan Faltys Autor Faltys Jan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 2000), s. 13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * väzba spätná * zákazníci * modelovanie * riadenie automatizované * komunikácia marketingová Anotácia Pohľad na podnikateľské subjekty ako na systém automatického riadenia v súvislosti s priamym marketingom. Modelovanie za pomoci samotnej spoločnosti. Vytvorenie interaktívnej spätnej väzby s každým zákazníkom. Budovanie systémov marketingovej komunikácie. Schéma regulovanej spätnej väzby v marketingovej komunikácii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-6
článok
Počet záznamov: 1