Počet záznamov: 1
Reklamný trh 1999 stagnoval
Názov Reklamný trh 1999 stagnoval Autorské údaje Pavel Hapák Autor Hapák Pavel Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 2 (Február 2000), s. 1,20-21. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * trh * Slovensko * ukazovatele * 1999 Anotácia Analýza reklamného trhu na Slovensku v roku 1999. Stagnácia reklamného trhu. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu na Slovensku 1998-1999. Prognóza vývoja reklamného trhu do r. 2003. Reklama v r. 2000. Metodika hodnotenia veľkosti reklamného trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-6
článok
Počet záznamov: 1