Počet záznamov: 1  

Kvalita, marketing a marketingová stratégia I.

  1. Názov Kvalita, marketing a marketingová stratégia I.
    Autorské údajeAnna Križanová
    Autor Križanová Anna
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 7, č. 1 (1999), s. 14-16. - Žilina : MASM, 1999
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia podniková * kvalita * firmy * plánovanie strategické * stratégia obchodná
    AnotáciaSpoločné uplatňovanie princípov marketingovej teórie a systému kvality. Definície marketingu a kvality. Vytvorenie prosperujúcej firmy. Vypracovanie marketingovej stratégie ako súčasti strategického plánovania. Tri kľúčové myšlienky, ktoré definujú proces plánovania. Matica obchodného portfólia. Relatívny trhový podiel.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.